Załączniki Nr 2 i 3 do Uchwały Nr XXX/226/04 Rady Miejskiej w Pyrzycach z dnia 30 grudnia 2004r.
Załącznik Nr 2 do Uchwały
Nr XXX/226/04 Rady Miejskiej w Pyrzycach
z dnia 30 grudnia 2004r.
ZASADY FINANSOWANIA I OCENY REALIZACJI ZADAŃ UJĘTYCH W " GMINNYM PROGRAMIE PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH NA 2005 ROK"
1.Podstawą decyzji dotyczącej finansowania zadań z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych jest ujęcie zadania w "Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2005r." oraz określenie kosztów jego realizacji w załączonym " Preliminarzu kosztów".
2.Środki na realizację zadań ujętych w "GPPiRPA w 2005r." to całość dochodów z opłat za wydawanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w 2005r., zgodnie z ustawą z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j.: z 2002r. Dz.U. Nr 147, poz. 1231 z późn. zmianami), na które składają się:
200.000,00 zł ujęte w " GPPiRPA na 2005r." na realizację zadań tego Programu.
Powyższe środki zabezpieczone są w dziale 851 - Ochrona zdrowia , rozdziale 85154- Przeciwdziałanie Alkoholizmowi.
3.Pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych jest odpowiedzialny za zlecanie zadań ujętych w GPPiRPA, prawidłowe określanie umów, kosztów realizacji oraz nadzór merytoryczny nad realizacją zleconych zadań.
4.Elementem każdej umowy jest zobowiązanie do złożenia sprawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji zadania.
5.Wynagrodzenie członków Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za:
udział w posiedzeniu,
przeprowadzenie wywiadu w środowisku na potrzeby Komisji,
przeprowadzenie kontroli pięciu punktów sprzedaży lub podawania napojów alkoholowych,
w wysokości 15% minimalnego wynagrodzenia za pracę należnego pracownikom zatrudnionym w pełnym wymiarze czasu pracy, ustalanego na podstawie odrębnych przepisów.
6.Obsługę finansową Programu prowadzi Urząd Miejski w Pyrzycach.
7.Ocena realizacji Programu odbywa się na posiedzeniu Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych po zakończeniu roku rozliczeniowego.
8.Pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych przedkłada Burmistrzowi Pyrzyc sprawozdanie z realizacji zadań Programu.
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXX/226/04
Rady Miejskiej w Pyrzycach
z dnia 30 grudnia 2004r.
PRELIMINARZ KOSZTÓW REALIZACJI ZADAŃ „GMINNEGO PROGRAMU PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH NA
2005 ROK”
Par. |
Wydatki bieżące - ogółem |
200.000,- |
4010 |
Wynagrodzenia osobowe |
39.701,- |
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenie roczne |
3.375,- |
4110 |
Składka na ubezpieczenie społeczne |
7.422,- |
4120 |
Fundusz pracy |
1.055,- |
4210 |
Zakup materiałów |
20.327,- |
4260 |
Zakup energii, gazu, wody |
20.000,- |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
85.212,- |
4410 |
Podróże |
1.500,- |
4440 |
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych |
1.408,-
|
6060 |
Zakupy inwestycyjne |
20.000,- |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Dariusz Głowacki Data wytworzenia:
19 sty 2005
Osoba dodająca informacje
Dariusz Głowacki Data publikacji:
19 sty 2005, godz. 08:20
Osoba aktualizująca informacje
Dariusz Głowacki Data aktualizacji:
19 sty 2005, godz. 08:20