ZARZADZENIE Nr 518/2005 BURMISTRZA PYRZYC z dnia 17 października 2005r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pyrzycach
ZARZADZENIE Nr 518/2005
BURMISTRZA PYRZYC
z dnia 17 października 2005r.
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego
w Pyrzycach
Na podstawie art.33 ust.1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r Nr 142 , z 2002 Nr 23 poz.220, Nr 62 poz.558, Nr 113 poz.984, Nr 153 poz.1271, Nr 214 poz.1806, z 2003r. Nr 80 poz.717, Nr 162 poz.1568, z 2004 Nr 102 poz.1055, Nr 116 poz.1203, Nr 214 poz.1806, z 2005r. Nr 172 poz.1441) zarządzam, co następuje:
§ 1.W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Pyrzycach stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 307/2004 Burmistrza Pyrzyc z dnia 11 października 2004r. zmienionym Zarządzeniem Nr 372/2005 Burmistrza Pyrzyc z dnia 9 marca 2005r. wprowadzam następujące zmiany:
W Rozdziale II „Kierownictwo Urzędu” w § 5 ust.3 skreśla się pkt 9 o brzmieniu „Specjalista ds. Promocji i Współpracy z Zagranicą”,
W Rozdziale III „Organizacja Urzędu” w § 10 ust.2 skreśla się pkt 11 o brzmieniu „Specjalista ds. Promocji i Współpracy z Zagranicą PiWZ”
W Rozdziale IV „Zadania i kompetencje kierowników wydziałów” w § 15 ust.2 pkt 14 skreśla się wyrazy „ Specjalisty ds. Promocji i Współpracy z Zagranicą”, a w ich miejsce wpisuje się „ Wydziału Rozwoju Gminy”.
4) W Rozdziale V „Zakresy działania wydziałów” skreśla się § 24,
5) W Rozdziale V w § 21 ust.5 otrzymuje brzmienie:
„5.W zakresie promocji:
gromadzenie informacji o Gminie i przygotowanie materiałów promujących Gminę, zakłady pracy,
utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu działających na terenie Gminy, powiatu i województwa i udzielanie im informacji zgodnie z upoważnieniem Burmistrza,
zbieranie i tworzenie artykułów prasowych oraz przekazywanie ich do mediów takich jak: radio, prasa TV, Internet, itp.,
współorganizowanie wszelkiego rodzaju konkursów, wystaw, audycji radiowych i telewizyjnych, odczytów oraz imprez artystycznych promujących walory historyczne, turystyczne, gospodarcze
podejmowanie innych wszelkich możliwych form promocji w kraju i poza granicami poprzez:
opracowywanie filmów, informatorów, folderów itp.,
b) przygotowywanie odpowiednich instrumentów prawnych
finansowych w formie projektów uchwał, wystąpień do Burmistrza, parlamentarzystów województwa zachodniopomorskiego, Rady Miejskiej itp.
c) informowanie o powyższych możliwościach wszystkich zainteresowanych, chcących korzystać z naszych usług i chętnych do inwestowania na terenie Gminy.”
7).W Rozdziale V w § 22 do zakresu działania Wydziału Gospodarki Komunalnej Środowiska i Rolnictwa dodaje się ust.8 w brzmieniu:
„8.W zakresie gospodarki nieruchomościami:
podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości zabudowanych przeznaczonych do sprzedaży lub oddania w wieczyste użytkowanie, najem lub dzierżawę,
zlecanie wycen lokali mieszkaniowych i użytków wraz z częścią gruntu
organizowanie przetargów na sprzedaż lokali użytkowych i mieszkaniowych
organizowanie sprzedaży bezprzetargowej nieruchomości zabudowanych
dokonywanie darowizn nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych na cele publiczne
przejmowanie nieruchomości zabudowanych na rzecz Gminy Pyrzyce.”
8) W Rozdziale V w § 25 do zakresu działania Wydziału Oświaty, Kultury, Kultury Fizycznej i Sportu dodaje się ust.4 w brzmieniu:
„4.W zakresie współpracy z miastami polskimi i z zagranicznymi:
przygotowywanie projektów rocznych planów współpracy pomiędzy miastami: Korbach, Bad Sülze, Hörby, Wysokie Myto, Goleniów oraz Złocieniec.
czuwanie nad realizacją tych programów , a w szczególności wizyt i rewizyt Rady i Burmistrza,
czuwanie nad realizacją budżetu i planów współpracy zagranicznej prowadzonej przez jednostki organizacyjne Gminy,
4) przygotowywanie korespondencji i tłumaczeń na język polski i odwrotnie ,
prowadzenie ksiąg pamiątkowych z ww. współpracy, w tym z wizyt i rewizyt,
przygotowywanie i rozliczanie wyjazdów zagranicznych,
przygotowywanie programów wizyt i rewizyt.”
W Rozdziale V w § 26 do zakresu działania Wydziału Społeczno-Administracyjnego i Spraw Obronnych dodaje się ust.11 w brzmieniu :
„ 11. W zakresie nadzoru merytorycznego nad Gminnym Centrum Informacji:
uruchomienie poradnictwa dla bezrobotnych i zagrożonych zwolnieniami oraz oferowanie im pomocy w pisaniu dokumentów: życiorysu, podania, listu motywacyjnego.
uruchomienie doradztwa prawno-organizacyjnego w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej
umożliwienie mieszkańcom gminy Pyrzyce dostępu do informacji o rynku pracy poprzez wykorzystanie Internetu
pomoc w utworzeniu i obsługiwaniu poczty e-mail
organizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych z zakresu przedsiębiorczości, rozmowa kwalifikacyjna z pracodawcą, autoprezentacja
organizowanie kursów komputerowych
przygotowanie młodzieży szkół średnich do funkcjonowania na lokalnym rynku pracy
przekazywanie informacji o dotacjach i projektach Europejskich
udostępnienie sieci komputerowej i Internetu dla celów edukacyjnych dzieci i młodzieży
opracowanie i wykonanie Biuletynów Informacyjnych Urzędu Miejskiego w Pyrzycach,
pomoc bezrobotnym w poszukiwaniu pracy oraz rozpoczynającym działalność gospodarczą
organizowanie kursów, szkoleń
promocja gminy i działających na jej terenie firm.
współpraca z organizacjami pozarządowymi
pomoc przy wypełnianiu różnego typu formularzy
informacje na temat:
rynku pracy
szkół ponadgimnazjalnych i wyższych
17)informowanie o instytucjach udzielających wsparcia ze środków Unii Europejskiej.”
§ 2 . Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Pyrzyc
Kazimierz Lipiński
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Dariusz Głowacki Data wytworzenia:
08 lis 2005
Osoba dodająca informacje
Dariusz Głowacki Data publikacji:
08 lis 2005, godz. 13:07
Osoba aktualizująca informacje
Dariusz Głowacki Data aktualizacji:
08 lis 2005, godz. 13:07