Zarządzenie Nr 522/05 Burmistrza Pyrzyc z dnia 21 października 2005r.w sprawie: korzystania z telefonów służbowych stacjonarnych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Pyrzycach
Zarządzenie Nr 522/05
Burmistrza Pyrzyc
z dnia 21 października 2005r.
w sprawie: korzystania z telefonów służbowych stacjonarnych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Pyrzycach
Na podstawie § 17 ust. 6 pkt 13 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pyrzycach, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 307/2004 Burmistrza Pyrzyc z dnia 11 października 2004r., zarządzam co następuje:
§ 1.
Ustala się dla wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego pełną odpłatność za rozmowy prywatne według wydruku otrzymanego z Telekomunikacji Polskiej S.A.
Pracownicy korzystający z telefonu służbowego do celów prywatnych zobligowani są do kierowania się zasadą celowości i oszczędności.
Sekretarz Gminy może wprowadzić blokadę wyjść na telefony komórkowe, rozmowy międzymiastowe (za wyjątkiem stanowisk pracy wyznaczonych przez kierowników) oraz wprowadzić blokadę rozmów telefonicznych wychodzących na zewnątrz.
§ 2.
Wydruki za przeprowadzane rozmowy telefoniczne otrzymywane z centrali Telekomunikacji Polskiej S.A. dostarczane będą do Wydziału Organizacyjno-Prawnego i Zdrowia w terminie do 7 każdego miesiąca.
Wydział Organizacyjno-Prawny i Zdrowia przekazuje wydruki za rozmowy telefoniczne do wszystkich Wydziałów Urzędu Miejskiego w Pyrzycach.
§ 3.
Zobowiązuje się wszystkich pracowników korzystających z telefonów służbowych stacjonarnych do:
wskazania na wydruku rozmów telefonicznych, każdego połączenia wykonanego w celu prywatnym,
zsumowania odpłatności za rozmowy prywatne oraz podpisanie się imieniem i nazwiskiem,
przedłożenia zsumowanych i podpisanych wydruków rozmów telefonicznych do wyznaczonego pracownika w każdym Wydziale Urzędu Miejskiego w terminie do 15 każdego miesiąca.
§ 4.
Zobowiązuje się kierowników wydziałów do sprawowania nadzoru nad przestrzeganiem przez podległych pracowników terminu określonego w § 3 pkt 3 w zakresie przedkładania ww. wydruków.
§ 5.
Każdy wyznaczony pracownik sporządza imienne zestawienie kosztów za przeprowadzone rozmowy telefoniczne w terminie do 20-go każdego miesiąca.
§ 6.
W przypadku nie korzystania z telefonu służbowego stacjonarnego do celów prywatnych zobowiązuje się pracowników Urzędu Miejskiego do sporządzenia odpowiedniej adnotacji na wydruku wykazu rozmów telefonicznych.
§ 7.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Pyrzyce.
§ 8.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Pyrzyc
mgr Kazimierz Lipiński
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Dariusz Głowacki Data wytworzenia:
08 lis 2005
Osoba dodająca informacje
Dariusz Głowacki Data publikacji:
08 lis 2005, godz. 13:37
Osoba aktualizująca informacje
Dariusz Głowacki Data aktualizacji:
08 lis 2005, godz. 13:37